הרופאים הטובים ביותר לשנת 2021

תגידו מזל טוב לד"ר עמוס שינדלר, מנהל היחידה לאורתופדיית ילדים, שנבחר גם הוא ברשימת רופאי הילדים הטובים בישראל של מגזין פורבס Forbes 2021.

הורים לילדים שטופלו ע"י ד"ר שינדלר כתבו עליו בין השאר: "רופא מעולה גם מקצועי וגם אנושי", " ד"ר שינדלר הפך את החוויה הלא נעימה של ניתוח הבת שלנו לחוויה מקצועית בצורה יוצאת דופן. הרגשנו בידיים הכי טובות, מקצועיות, אדיבות ומסורות.", "אפשר לעבור את החשש מהניתוח ומתהליך השיקום לאחריו בהרגשה בטוחה", "רופא נפלא, אנושי ועם אישיות מקסימה".
בעקבות הזכייה שוחחנו עם ד"ר שינדלר שסיפר לנו על היחידה לאורתופדיית ילדים:
"ביחידה לאורתופדיית ילדים אנחנו פוגשים מידי יום ילדים עם פגיעות אורתופדיות, מצבים כרוניים, או עם עיוותים או מומים מולדים, המחייבים טיפול אורתופדי. לכל ילד או ילדה שמגיעים אלינו מגיע לחיות חיים נפלאים, בלי מגבלות תנועה ובלי קשיים פיזיים ורגשיים הנובעים ממצבם האורתופדי. הצוות שלנו עושה הכל על מנת לאפשר לילדים האלה לחזור לשגרה בהתאם למצבם, כשהחדשנות והקדמה הטכנולוגית מאפשרת לנו לייצר שינוי אמיתי. אני גאה מאד בצוות שלנו ולא פחות גאה בילדים האמיצים ובבני המשפחה שלהם שמגיעים אלינו, מסתכלים לנו בעיניים ומבינים שאנו כאן עבור כל אחד מהם."
ד"ר עמוס שינדלר הוא אחד מרופאי הילדים בבית החולים שלנו, שנבחרו ע"י מגזין Forbes ברשימת הרופאים והרופאות הטובים בישראל.
לרשימת הרופאים המלאה באתר שלנו לחצו על הלינק: https://bit.ly/2YszSGc
Call Now Button דילוג לתוכן